ОПТИКО-ЕЛЕКТРОННИЙ ДЕТЕКТОР ШЛЯХОВОЇ РОЗМІТКИ

Viacheslav Stadnichuk, Denis Kondratenko

Анотація


У цій роботі розглянуті і проаналізовані основні причини виникнення ДТП, концепції автономного водіння, існуючі конструкції оптико-електронних систем активної безпеки, допомоги водінню, запропоновано розробку власного універсального оптико-електронного приладу для всіх типів автомобілів. Основним недоліком таких систем є відсутність мобільності. Аналіз існуючих систем активної безпеки виявив ряд безперечних переваг оптико-електронних систем, а також довів ефективність їх застосування.

Рішення проблеми розпізнавання і обробки зображень і, як наслідок, запобігання аварійної ситуації є досить важливим аспектом безпеки і контролю дорожньої ситуації. Системи активної безпеки дозволяють коригувати помилкові дії водія, уникати екстрених ситуацій, підвищити безпеку дорожнього руху. Актуальною, затребуваною і цікавою темою цього дослідження є аналіз і розробка власного універсального приладу «консультації» водія (ADAS) в питанні активної безпеки. Робота приладу побудована на аналізі зображення - комп'ютер шукає на знімку довгі витягнуті об'єкти (розмітку) по пороговому ексцентриситету і позначає їх.

Об'єктив формує на фотоприймачі (ФП) зображення ділянки дороги. ФП перетворює падаючий потік випромінювання в електричний сигнал, який проходить посилення, аналого-цифрове перетворення, попередню обробку, фільтрацію і записується в буферний оперативний пристрій (ОЗУ), реєструючи інформацію про розмітку ділянки дороги і положення автомобіля щодо цієї розмітки.

 Обробка в процесорі виключає неінформативні ділянки, зменшує шуми, виконує фільтрацію зображення, детектирует розмітку і положення транспортного засобу і, в залежності від дорожньої ситуації, видає попередження. Даний детектор позбавлений недоліків ринкових рішень, оскільки немає прив'язки під конкретний автомобіль. Подальший розвиток детектора - адаптація під автономний автомобіль і можливість керування автомобілем за допомогою електроніки.


Ключові слова


ADAS; Autonomous Driving Car; SLAM; LIDAR; SAE; автопілотовані автомобілі; відеокамера; стереозір; система активної безпеки

Повний текст:

PDF (Русский)

Посилання


C. Liu and T. Ye, Run-Off-Road Crashes: An On-Scene Perspective (DOT HS 811 500), National Highway Traffic Safety Administration, pp.125-128, 2011.

C. F. Lin and A. G. Ulsoy, “Time to Lane Crossing Calculation and Characterization of Its Associated Uncertainty,” ITS Journal, vol. 3, no. 2 (1996), 85-98. DOI: 10.1080/10248079608903710

http://systemsauto.ru/active/active.html

"US: Mobileye intros smartphone connected driver assistance (ADAS) technology". Telematics News. 2012-01-12. Retrieved 2012-01-12.

Thrun, Sebastian, "Toward Robotic Cars", Communications of the ACM, 53 (4), pp. 99–106, 2010. DOI:10.1145/1721654.1721679.

Davies, Alex. Google’s Lawsuit Against Uber Revolves Around Frickin’ Lasers, WIRED.

RT Staff. Google Cartographer SLAM Library Now Open-Source - Robotics Trends.

Autonomous Car Development Platform from NVIDIA DRIVE PX2

"U.S. DOT Proposes Rear View Visibility Rule to Protect Kids and the Elderly | National Highway Traffic Safety Administration (NHTSA)". Nhtsa.gov. 2010-12-03. Archived from the original on 2014-07-14. Retrieved 2014-07-15.

European Roadmap Smart Systems for Automated Driving, European Technology Platform on Smart Systems Integration (EPoSS), 2015.

"NHTSA Announces Final Rule Requiring Rear Visibility Technology | National Highway Traffic Safety Administration (NHTSA)". Nhtsa.gov. 2014-03-31. Retrieved 2014-07-15.

Lee E. S., Lee D. G., Lee S. H. Opto-mechanical design and analysis of the MSC on the KOMPSAT-2 20th Congress of the International Commission for Optics. Changchun, China, 2005.




DOI: https://doi.org/10.20535/1970.55(1).2018.135887

Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.


Copyright (c) 2018 Рівні права