АНАЛІЗ ПАРАМЕТРІВ СИСТЕМИ НЕПРЯМОЇ СТАБІЛІЗАЦІЇ РУХОМИХ ОБ’ЄКТІВ ПІД ЧАС РУХУ ПЕРЕСІЧЕНОЮ МІСЦЕВІСТЮ

Автор(и)

  • Anton Vozniuk ДП НДІ РС "Квант-Радіолокація", Ukraine

DOI:

https://doi.org/10.20535/1970.54(2).2017.119507

Ключові слова:

система стабілізації, нерівності, динамічні характеристики, рухомий об’єкт

Анотація

Виконується моделювання руху наземного гусеничного об’єкту пересіченою місцевістю з подальшим використанням отриманих даних для моделювання в програмі Simulink системи стабілізації обладнання, встановленому на даному об’єкті. Використовуючи програмний комплекс «Универсальный механизм» проводиться формування нерівностей для трьох типів доріг з різними значеннями величини нерівностей, після чого моделюється рух об’єкту з різними швидкостями по сформованим нерівностям. Отримані значення кутового положення місця встановлення обладнання використовуються для визначення параметрів стабілізації для двохосної системи непрямої стабілізації. Проводиться моделювання роботи системи стабілізації з отриманими параметрами і визначаються похибки відпрацювання заданих сигналів для кутів горизонтального та вертикального наведення обладнання. На основі отриманих результатів робиться висновок про допустимість застосування запропонованої системи стабілізації для використання на наземних гусеничних об’єктах з подальшими можливими вдосконаленнями.

Біографія автора

Anton Vozniuk, ДП НДІ РС "Квант-Радіолокація"

Провідний інженер

Посилання

Dinamika sistemy «doroga–shina–avtomobil–voditel». Pod red. Hachaturova A.A. Moskva: Mashinostroenie, 1976. 535 p. (in Russian)

Kochetkov A. V., Chvanov A. V. "Cifrovoe modelirovanie geometricheskih i makrosherohovatyh parametrov avtomobil'noj dorogi. Komp'juternye issledovanija i modelirovanie," v. 4, № 4, pp. 837−844, 2012. (in Russian)

Mazmanishvili A.S., Aleksandrova T.E., "Postroenie sluchajnyh poverhnostej dvizhenija ob'ektov bronetankovoj tehniki," Systemy ozbroiennia і vіjs'kova tehnіka, № 1(29), pp. 68-71, 2012. (inRussian)

Madsen J., Heyn T., Negrut D., "Methods for Tracked Vehicle System Modeling and Simulation," Technical Report 2010-01. University of Wisconsin, 2010. 56 p.

Rubinstein D., Hitron R.,"A detailed multi-body model for dynamic simulation of off-road tracked vehicle," Journal of Terramechanics, Vol. 41, iss. 2-3, pp. 163-173, 2004.

Aleksandrov E.E., Volontsevich D.O., Karpenko V.A., Lebedev A.T., Peregon V.A., Samorodov V.B., Turenko A.N. Dinamika transportno-tyagovyih kolesnyih i gusenichnyih mashin. Kharkov: Izdatelstvo KhHADTU (KhADY), 2001. 642 p. (in Russian)

Aleksandrova T.E., Aleksandrova I.E., Belyaev S.N., "Imitatsionnoe modelirovanie vneshnih vozmuscheniy, deystvuyuschih na tankovuyu pushku," MehanIka ta mashinobuduvannya, n 1, pp. 43-50, 2011. (in Russian)

Pogorelov D.Yu. Programmnyiy kompleks «Universalnyiy mehanizm.» [Elektronnyiy resurs] Rezhim dostupa: http://www.universalmechanism.com/pages/index.php?id=3 (in Russian)

Bourau N.I., Vozniuk A.I., Tsisarzh V.V., "Systema stabilizatsii ta navedennia dlia nazemnykh rukhomykh ob’iektiv na bazi AHRS," Zbirnyk naukovykh prats Kirovohradskoho natsionalnoho tekhnichnoho universytetu, Tekhnika v silskohospodarskomu vyrobnytstvi, haluzeve mashynobuduvannia, avtomatyzatsiia. Kirovohrad: KNTU, vyp. 29, pp. 155-160, 2016. (in Russian)

. Bourau N.I., Vozniuk A.I., Osovtsev A.V., "Analiz system stabilizatsii obladnannia na rukhomykh ob‘iektakh," Intehrovani intelektualni roboto tekhnichni kompleksy (IIRTK-2016): tezy dopov. 9 mizhnarodnoi naukovo-praktychnoi konferentsii. Kyiv: NAU, pp. 220-222, 2016. (in Russian)

##submission.downloads##

Опубліковано

2017-12-25

Як цитувати

[1]
A. Vozniuk, «АНАЛІЗ ПАРАМЕТРІВ СИСТЕМИ НЕПРЯМОЇ СТАБІЛІЗАЦІЇ РУХОМИХ ОБ’ЄКТІВ ПІД ЧАС РУХУ ПЕРЕСІЧЕНОЮ МІСЦЕВІСТЮ», Bull. Kyiv Polytech. Inst. Ser. Instrum. Mak., вип. 54(2), с. 20–26, Груд 2017.

Номер

Розділ

ТЕОРІЯ ТА ПРАКТИКА НАВІГАЦІЙНИХ ПРИЛАДІВ І СИСТЕМ