ВИЗНАЧЕННЯ ВИХІДНОГО СИГНАЛУ ТЕПЛОВІЗОРА ПРИ ЗДІЙСНЕННІ КОНТРОЛЮ ПЕРЕГРІВУ ДРОТУ КОНТАКТНИХ МЕРЕЖ ЗАЛІЗНИЦЬ

Автор(и)

  • Oleg Kucherenko Національний технічний університет України “Київський політехнічний інститут імені Ігоря Сікорського”, Україна
  • Nikita Ryzhkov Національний технічний університет України “Київський політехнічний інститут імені Ігоря Сікорського”, Україна

DOI:

https://doi.org/10.20535/1970.53(1).2017.106548

Ключові слова:

знос дроту контактної мережі, допустима температура перегріву, тепловізійний метод контролю

Анотація

У статті наведені результати дослідження по зміні ставлення сигнал / шум при контролі місць перегріву проводу контактних мереж залізниць тепловізіонним методом. Дослідження проведені з урахуванням можливих середніх температур дроти для зон помірного кліматичного поясу і допустимих значень його перегріву.

Для реалізації тепловізійного методу взяті два типи тепловізійних камер з різними апертурами об'єктивів і параметрів мікроболометричних матриць.

Подальші дослідження будуть спрямовані на аналіз похибок методу та розробку системи стеження за зміною положення дроту контактної мережі

Біографія автора

Oleg Kucherenko, Національний технічний університет України “Київський політехнічний інститут імені Ігоря Сікорського”

Phd., Assoc. Prof.

Посилання

Pilipovich V., Esman A., Kuleshev V. "Devices for measuring diameter of moving objects," Instruments and Control Systems. 1990;3. (in Russian)

Svendrovsky A. Diameter calculations of contactless XY measurers. Scientific and technical problems of instrument making and mechanical engineering; 2005. (in Russian)

Fedorov E., Goldshtain A., Svendrovsky A. and Redko V. "Measuring the diameter and eccentricity of the electric cable on the basis of inductive optical method," Science of the Tomsk Polytechnic University. 2010;2. (in Russian)

Voronin A., Sirotinin V., Sheviakov S. and Fedorov U. "Fast laser diagnostics system of contact wire "Iznos"," Science and transport. 2012; (3). Available at: http://www.rostransport.com/science_transport/pdf/3/52-53.pdf (in Russian)

Gorshkov D., Stupicky V. Modern methods of definition of deterioration of the contact wire. Irkutsk railvay transport university. 2017;5:85-89.

Skibicki J., Bartłomiejczyk M. The new version of contact-less method for localisation of catenary contact wire – theoretical assumption. PRZEGLĄD ELEKTROTECHNICZNY [Internet]. 2013;89:100-104. Available from: http://www.pe.org.pl/articles/2013/7/23.pdf

Zapuskalov V.G., Maslov A.I., Arbuzov E.V., Petrenko E.O. and Mushkarov A.S. "Mobile complex for control of dynamic parameters of trolley wire of electrified railway," Kontrol'. Diagnostika [Testing. Diagnostics], No 7, pp. 16-18, 2002. (in Russian)

Kriksunov L., Usolʹt︠s︡ev I. Infrared systems for detection, direction finding and automatic tracking of moving targets. 1st ed. Washington: Joint Publications Research Service; 1978.

[Internet]. Detector Catalogue OKB Astron. [cited 10 January 2017]. Available from: http://astrohn.ru/files/Catalogue_Detector.pdf

FLIR Systems I. www.flir.com/404.cfm [Internet]. Flir.com. 2017 [cited 10 January 2017]. Available from: http://www.flir.com/cores/display/id=54717

##submission.downloads##

Опубліковано

2017-06-30

Як цитувати

[1]
O. Kucherenko і N. Ryzhkov, «ВИЗНАЧЕННЯ ВИХІДНОГО СИГНАЛУ ТЕПЛОВІЗОРА ПРИ ЗДІЙСНЕННІ КОНТРОЛЮ ПЕРЕГРІВУ ДРОТУ КОНТАКТНИХ МЕРЕЖ ЗАЛІЗНИЦЬ», Bull. Kyiv Polytech. Inst. Ser. Instrum. Mak., вип. 53(1), с. 11–15, Чер 2017.

Номер

Розділ

МЕТОДИ І СИСТЕМИ ОПТИЧНО-ЕЛЕКТРОННОЇ ТА ЦИФРОВОЇ ОБРОБКИ СИГНАЛІВ